Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kriminalita na internetu
Zelinka, Petr ; Konečný,, Zdeněk (oponent) ; Soukup, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku internetové kriminality v České republice i ve světě. Popisuje a analyzuje jednotlivé typy této kriminality, použité metody a technologická zařízení. V další části jsou řešeny možné způsoby potlačení internetové kriminality pomocí technických či legislativních opatření.
Kriminalita na internetu
Kosek, Lukáš ; Paclíková, Vlasta (oponent) ; Soukup, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá počítačovou kriminalitou v České republice i ve světě. Zejména se zaměřuje na porušování autorských práv. Popisuje, jakými způsoby zločinci nelegální díla získávají. V další části jsou navrženy různé postupy řešení počítačové kriminality v návaznosti na dotazníkový průzkum.
Kriminalita na internetu
Kosek, Lukáš ; Paclíková, Vlasta (oponent) ; Soukup, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá počítačovou kriminalitou v České republice i ve světě. Zejména se zaměřuje na porušování autorských práv. Popisuje, jakými způsoby zločinci nelegální díla získávají. V další části jsou navrženy různé postupy řešení počítačové kriminality v návaznosti na dotazníkový průzkum.
Kriminalita na internetu
Zelinka, Petr ; Konečný,, Zdeněk (oponent) ; Soukup, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku internetové kriminality v České republice i ve světě. Popisuje a analyzuje jednotlivé typy této kriminality, použité metody a technologická zařízení. V další části jsou řešeny možné způsoby potlačení internetové kriminality pomocí technických či legislativních opatření.
Internetová reklama a její právní aspekty
Petrova, Evgeniia ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Levý, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá právními aspekty internetové reklamy. Jejím cílem je zjistit právní úpravu internetové reklamy a porovnat s právními předpisy v Rusku. Také zjistit efektivnost této úpravy a zároveň posoudit, zda dostatečně chrání spotřebitele. Dále se dotknout problematiky spammingu, prozkoumat jeho přínosy pro výrobce či prodejce i negativa pro spotřebitele, a také porovnat právní úpravy v této oblasti v České republice a v Rusku.
Právní otázky direct marketingových sdělení v České republice
Demuthová, Martina ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Hubková, Pavlína (oponent)
Práce se zabývá problematikou direct marketingu, jeho nástroji a právními předpisy s ním souvisejícími. Direct marketing je forma marketingové komunikace, při které je využíváno přímo komunikace se zákazníkem. V současné době jeho význam v marketingu stále roste, a s tím roste také množství tzv. nevyžádaných obchodních sdělení, které jsou v práci rovněž charakterizovány. V práci je nejdříve vysvětlen pojem direct marketing, jeho výhody a nevýhody, jednotlivé nástroje a jejich role v současné době. Dále je shrnuta současná právní a etická úprava a orgány zajišťující samoregulaci v ČR. V rámci práce je proveden výzkum na vzorku více než 300 respondentů, zjišťující frekvenci, s jakou se s DM setkávají, jejich postoj k jednotlivým nástrojům a aspekty, které jim vadí na jednotlivých formách DM komunikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.